onsdag 23. september 2009

Mitt altfor store fravær..

Den siste uken skyldes rett og slett at jeg ikke har klart å logge inn på bloggen :S
Skjønner ikke hva som har skjedd!
Men nå er jeg vertfall tilbake for fult! =D

Det har vell egentlig ikke skjedd så altfor mye min fraværende uke.
I helgen var jeg hos Tine på Fitjar med noen super herlige jenter(Adriel, Siw, Charlotte som Tine bor med og seff Tine!) Det var kjempe koselig!

Jeg har vært MYE med Nina! Jeg har vell fortalt at jeg har alle fag med henne, så jeg er jo med henne fra halv ni til halv fire fem dager i uken, men igår var jeg med henne fra halv ni til ti på elleve om kvelden! det er faktisk en stund det! men tiden fløy! Vi så på film, Ylvis og Grey`s anatomy, spiste taco med tacoboller(NAM!) og pratet. Kjempe koslig =)

Jeg har blitt så utrolig glad i Nina på egentlig ganske kort tid. Jeg var ikke med henne hele første halvåret av første klasse. Etter jul ble det litt mer prating, etter påske ble vi bedre kjent men nå i 2. klasse er jeg jo med henne hver dag! og jeg får ikke sagt det nok ganger hvor glad jeg er for det!

Ellers har jeg vært litt med Thomas både denne uken forrige uke og sikkert før også, vet ikke om jeg har nevnt det? =)

På Fredag er det Vegas(den bergenske ungdomsfilmen) og lørdag er det karneval med Tensing! (gleder meg!) og søndag blir det forhåpentligvis Ida=)

Utenom dette så har jeg ikke mer å melde tror jeg?

Jo foresten, i Enterpenørskap og Berdiftsutvikling faget har vi startet elevbedrift! Bedriften til meg, Nina og en som heter Espen heter Easy Find UB og vi driver og prater med kinesere! mer sier jeg ikke for øyeblikket!

Vi blogges ;)
(håper blogger.com er litt mer stabilt fremover!)

Fant ikke et mer interresangt bilde så det får bli ett web cam bilde fra skolen hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar