onsdag 16. september 2009

Det er fysisk umulig for meg...

... å skrive en hel tekst på spansk!
Dette er noe vi skal i morgen, vi er nemlig så HELDIG å skal ha blokk dag i spansk(8 timer spansk) YEY!
Da jeg fortalte læreren min at det faktisk er en fysisk umulighet for meg å skrive en tekst på spansk fikk jeg bare beskjed om å gjøre det likevel... Hvordan kan han be meg gjøre noe som er FYSISK UMULIG?!?
Så ønsk meg lykke til i morgen med å overkomme det fysisk umulige....

Uansett, idag har jeg tilbrakt dagen med Nina og når sant skal sies så har jeg faktisk tatt til tårene ved flere anledninger. Jeg tror ikke jeg har ledd så sinnsykt på lang, lang tid!
Nina har nemlig de rareste og beste kommentarene til det meste og presterer og si og gjøre så mye rart at det ikke er et kjedlig sekund med henne!
Må nesten skrive ned det hun presterte å si i norsktimen igår:
Det var en samtale mellom henne og Eirik ang gym og friidrett.
Eirik: Du kan jo bare stå på en fot?
Nina: Nei, for da vrir det andre kneet seg og
da blir musen løs!!

Kommer nok ikke helt over den der Nina, sorry. Spesielt ikke når du sitter der og ikke skjønner hvorfor jeg og Christopher ler, haha! Du er da søt! hehe =D




(ja vi liker å monge oss på cam ;)

2 kommentarer:

  1. Lykke til kjære, det går nok heeelt fint med spansk - tross grensene dine ! :P

    SvarSlett
  2. hahahhahahahaaaa, nå synes jeg at du var frekk med meg xD hahhahahaha

    SvarSlett