torsdag 24. september 2009

Monster monopol og 8 timer med en lærer som misliker meg sterkt!

Dette er vell egentlig en flott oppsummering av dagen min!
Har nemlig hatt blokkdag i norsk idag. Norsk læreren har ved flere anledninger gjort det veldig klart at hun ikke er spesielt begeistret for meg. For å si det slik, det er veldig gjensidig!
Vi skrev stil de 4 første timene, oppgavene var som vanlig helt på tryne. Fikk nå skrevet de 3 ekkle sidene til slutt! Det ble bare bullshitt men men...
Etter dette skulle vi på bryggen museum. Det er ikke bare bare å finne fram når ingen av de du går med aner hvor det er.
Vi fant fram til slutt, der møtte vi igjen denne norsklæreren som mente vi skulle se litt på utstillingene alene. Vi gikk oppover med minimal interesse.
Hva tror dere vi faktisk fant før vi kom til utstillingen? Jo! et monster monopol! Dere vet, brettspillet med alle pengene osv... Bare i kjempe stor størrelse! vi ble selvfølgelig stående å spille dette istede!
Siden jeg og Nina er one in a pack så måtte vi være på lag, Seff! =D hehe og tror dere ikke vi vant og? (vi spilte litt med våre egne regler for ellers ville det jo tatt en halv evighet)

Etter dette måtte vi være med en foreleser, jeg fikk ikke med meg stort bortsett fra at før i tiden var det en sosial happening å sitte på do å drite! haha XD tenk deg situasjonen idag? felles do for menn og kvinner uten båser. Bare 5 toalett inne på et rom! HAHA! Jeg fikk også med meg at i Varsei hadde de ikke toalett, de bare gikk på do bak søylene i ballsalen så kom noen å vasket etter dem! HAH! merkelige greier altså!

Ellers har dagen ikke vært serlig begivenhetsrik. Jeg har vært på tensing som vanlig!
Og i morgen skal jeg kjøpe nye sko! =D YEY! hehe

Utenom det er det lite å melde, så vi blogges ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar