fredag 11. september 2009

Det er jo bare ett år?

men bare et år, kan man egentlig si det?
et år, et år er lang tid, mye endres på "bare" et år.

Jeg har tenkt en del på det idag. Grunnen til det er at vi fikk nytt skolebevis idag med nytt bilde. Der var det første beviset om ting som har endret seg. Det nye bilde, utsendemessig har jeg endret meg mye det siste året, tydeligvis. Den største endringen er vell at jeg gikk fra blondt til helt mørkebrunt men det er nok ikke bare det.

Det er jo selvfølgelig ikke bare utsened som har endret seg det siste året, det er veldig mye mer.
Jeg har nok endret meg mye siden Håstein, det har vell alle? venner har endret seg, hvem man er med har endret seg,hva man driver med, hva man liker, hvem man liker osv... Mildt sagt, mye har endret seg det siste året.

Eks. I fjord(før jul) da kjente jeg ikke Nina, det var på en måte "jenteklikker" i klassen. Jeg syntes Nina var kjempe rar(jeg kjente henne ikke), jeg kjente ikke Marte, jeg var kun med Katrine.
Etter jul ble alle ting endret, jeg begynte å bli kjent med Nina og Marte og fant ut at begge to er super søte jenter. Etter Marte dro har jeg vært mye med Nina, vi har jo alle fag med hverandre osv... Skjønner ikke hvordan jeg kunne ikke like deg. Nå er det helt uforståelig.
Men men, jeg lærer igjen, man skal ikke dømme folk før man kjenner dem, men det er vell noe alle gjør?eller? Det viktigste er vell at man gir alle en sjans å vite hvem de er før synspunktet er absolutt?

Dette ble et usammenhengende innlegg som mistet litt det sporet jeg hadde tenkt, men men. Poenget var vertfall at det siste året har det skjedd store endringer både på utsiden og innsiden(den positive veien håper jeg da). Er det store endringer det siste håret dere har merket spesielt? er dette noe dere tenker mye på?
Jeg tenker vell ikke så mye på det, kanskje utenom idag.

2 kommentarer:

  1. awwwww.. hihi din raring :D men men, jeg er så glad for at vi er blitt venner <3 tenk om vi ikke hadde blitt det da?:O jajaa, vi har funnet på mye rart sammen (og det har ikke gått 4 uker på skolen engang! hhahaa) og vi har et helt år igjen :D wehheee:D:D

    SvarSlett
  2. hehe du har så rett så rett, og ja, vi har et helt år igjen :D<3 vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg hver dag hehe :D

    SvarSlett