lørdag 12. september 2009

Very long time, no see

Idag hadde jeg gjort den stjerne tabben og dobbeltbokket meg selv noe helt sinnsykt. Det skal ikke være lett og være et av verdens største surrehoder...

Anyway, idag har jeg vært med en venninne jeg ikke har sett på sikkert 4-5 år! Det er lang tid det! Det har seg nemlig slik at noen år på barneskolen gikk jeg i klasse med en som heter Tonje, vi var gode venner og bodde veldig nært også(jeg husker ikke hvilke år på barneskolen det var da.) Etter noen år flyttet hun til Sannesjøen(det er langt borte, nordland eller noe slikt) men vi holdt kontakten sånn litt likevell og jeg traff henne noen ganger hun var på besøk i Bergen. Vi mistet liksom kontakten litt for noen år siden. Det var et hei på msn innimellom osv.. men ikke mer en det.

Nå har det seg vertfall slik at hun har flyttet til Bergen for å gå på skole her(Garnes) og det er jeg kjempe glad for.
Fordi Tonje, du er en super søt jente og håper vi har mer kontakt fremover.
Det var kjempe koselig å bare vandre rundt i bynen med hun idag mens hun svidde det stakkerslige bankkortet sitt ganske mye, hehe.

Så, det var utrolig koselig å se deg igjen, Tonje=)

1 kommentar: