onsdag 9. september 2009

Buss?

Idag har jeg tatt mye buss, vertfall hvis vi teller med det jeg skal ta senere :P

Idag har jeg hatt en av mine teite onsdager med fri fra 11.00 til 14.00
Dette er tre helt ubrukelige timer midt på dagen. Iriterende? det blir mildt sagt.

Anyway, idag bestemte Nina og jeg oss for å dra til fyllingen for å besøke Michael(som vi gikk i klasse med i fjord). Han var så hyggelig å møtte oss på Oasen(vi hadde aldri funnet skolen på egenhånd). Der ble vi sittende å prate tull en stund(med hannes venner) så dukket Tanita opp! YEY! hehe jeg hadde ringt henne og ba hun komme seg opp i kantinen og jaggu gjorde hun det!
Etterpå viste Michael oss fort rundt før han måtte ha time igjen(han og har teite timer på onsdager men ikke helt på samme tidspunkt som Nina og jeg)

Fyllingen VGS er en grå og trist skole, er vertfall det inntrykket jeg fikk av den. Den var også super forvirrende! Jeg kunne ikke gått der tror jeg.

Det var kjempe kos å se både Michael og Tanita +++

Etterpå hadde vi 2 timer markedsføring (som forøvrig er kjedelig etter 3 timer med fri) haha

By the way, overskriften, idag har jeg tatt bussen til skolen, så til Oasen, til byn igjen, hjem. Senere skal jeg ta bussen til byn, så sotra så byn igjen så hjem. Det blir mye buss skal jeg si dere :P (skal på sotra for å jogge med Nina, haha =D)

Foresten så ja, jeg har alle timene med Nina, noe jeg er super glad for! You make my day ;)

Det er slik det går når man kjeder seg i timen og har webcamera ;)

3 kommentarer:

  1. Fyllingsdalen er verdens beste skole :)

    SvarSlett
  2. det kan godt henne, den bare virker grå og trist ;)

    SvarSlett
  3. we are absolutely smashing !! hahaha

    SvarSlett