tirsdag 15. september 2009

FUCK radio1 og FUCK Tide.no

Og jeg mener det!
Nå er jeg faktisk kjempe irritert!

Før sommerferien(ja du leste rett, FØR sommerferien) ble jeg oppringt av Radio1 og fikk beskjed om at jeg hadde vunnet en konkuranse(jeg hadde vunnet en hel kinosal) Jeg fikk og beskjed om at jeg skulle høre fra dem igjen.
Ja det var det da, jeg skulle få høre fra dem igjen....

Trooor dere jeg hørte fra dem igjen? Jeg har ringt, sendt mail osvosv...
IKKE EN ENESTE LYD!!!!!!
Får man ikke premiene sine av Radio1?!
Jeg blir faktisk ganske irritert, jeg hadde da vunnet, hadde jeg ikke?

Så var det Tide.no da, siden virker jo ikke!!! hva skal man gjøre om man må ta bussen neste morgen og ikke har bussruter?
Heldigvis for meg har jeg en gammel papirutgave på bunnen av en veske, hva skulle jeg gjort om jeg ikke hadde den?!

- Iritert Lynni!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar