lørdag 29. august 2009

Milkshake...

... og ikke på den gode måten!

Har du noengang prøvd å kjøre gjennom Bergen sentrum med moped? eller bil for den slags skyld? om du har det så kommer du til å skjønne hva jeg mener, for den følelsen du får når du kjører gjennom Bergen sentrum er nemlig som en ferdig ristet milkshake! Du vet slike som Tine selger dom du må riste i ett minutt før du kan drikke dem? Jeg tenker meg følelsen er nesten lik! Hvertfall om du er jente, du skjønner hva jeg mener? hehe...

Bergen`s gater består av ujevn brostein med klatter av asfalt innimellom! HALLO, på tide å gjøre noe med det?

Slik sto det til innover Laksevåg og innover Gravdal også for noen uker siden(bare at det ikke var brostein, bare hullete asfalt) Men! Plutselig utav det blå tror jeg noen har sett hvor gale det var på Laksevåg for de har plutselig asfaltert en hel masse!! Fortsett på den måten så kanskje vi får kjørbare veier i bergen etterhvert ;)

Bergen er en flott by og brostein er fint å se på, men det er det eneste! Det er hompete(skulle tro du kjørte båt) og det blir svineglatt når det regner! Så våkne Bergen kommune! Fortsett med asfalteringen!!!

Har foresten sett filmen Upperdog idag, les om den på www.sprettballen.blogg.no ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar