søndag 30. august 2009

Helg, helg, helg... hveeeerdaaag!

Endelig var det helg igjen. Det ble null blogging på lørdag rett og slett fordi jeg glemte det, hehe:P så vet dere det.

Det har vært EN hel uke på skolen, bare en.. og den var TUNG! skjønner ikke at man blir så sliten av å gå på skolen, det er jo ikke fysisk slitsomt akkurat.

Anyway, dere skjønner altså at helgen var deilig. Den har bestått av:

Fredag:
Skole til kl halv fire, så avslapping og Kino klokken halv ni. Kinoen ble med Tine, Helene og Michael. Det var kjempe kjekt å se Michael igjen, savner å gå i klasse med deg! Vi så forresten den merkelige filmen Upperdog.

Lørdag:
Kino(IGJEN) med min søster, Tine og broren hennes. Vi kjøpte inn masse scrappbook ting og begynte på en bok.

Søndag(Idag)
VÆrt hos Tine og laget ferdig scrappbooken og nå skal jeg strax opp til Ida og Nora, det skal bare slutte å regne litt.

Jeg gruer meg til denne uken, den blir tung og begravelsen til mormor er på fredag. Det var bare bisettelse i Tønsberg så begravelsen blir her i Bergen...

Jeg fikk streng beskjed om å skrive om Ida og Nora siden de må vente på meg og min frykt for regn(neida jeg er ikke redd for regn, det er bare ikke så kjekt å kjøre i pissregn, et skjønner dere vell?)

Jeg får vell gjøre som jeg får beskjed om!
Ida er en kjempe søt jente som har vært en av mine alle beste venner i mange år. Vi har gått på samme skole i 11 år, altså helt til i år, men aldri samme klasse. Nå går hun på Bjørgvind. Savner å se deg i gangene lille venn =)du er super søt og en kjempe god venn, tidig og rar(slik jeg liker det!!)

Nora traff jeg første gang i et bursdagsbesøk hos en som heter stine i enten 8. eller 9. klasse, etter det så har jeg truffet henne litt son tilfeldig her og der. I fjord begynte hun på Danielsen(der jeg går) og jeg ble for alvor kjent med denne herlige jenten. Det er jeg super glad for! du er også kjempe søt og tidig og rar, jeg elsker mine rare jenter <3 hehe så vet dere det også ;)

Jeg skulle også fortelle om sukkesuget til Nora og snussuget til Ida, jeg gjør bare som jeg får beskjed om ;) kanskje jeg må på bensinstasjonen før jeg kommer opp? hehe :P
Et bilde av Ida, Nora, Meg, Tine og Linn i bakgrunnen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar