torsdag 27. august 2009

Jentene mine

+ Stian, Didrik, Eirik og Rune(haha)

De jeg prater om er Laxing Tensing, Tensing gruppen i Nygård kirke som jeg har vært en del av i X-antall år. Jeg har vær Drama leder like lenge.

Om du har lest den tidligere bloggen min så har du nok lest om dette temaet før, men det får så være.

Anyway, når folk flest hører ordet tensing får de dårlige assosiasjoner. Liksom, kristent, kirke, teit osv... Jeg skjønner ikke hvorfor negative ting kommer opp ved ordet tensing.
Vi er bare en gjeng kjempe søte(spesielle:P) folk som har det kjekt (i kirken ja) hver torsdag og vi driver med Sang, Dans og Drama.
Vi reiser på turer, har konserter osv... og koser oss maks! Hvorfor skal dette være en dårlig ting? det er jo kjempe kos!

Idag var det "sesongstart" og noen nye fjes og se, det var kjempe kjekt! =D Håper alle fortsetter fremover!

Ellers vill jeg bare fortelle at tensing er kjempe kos ikke teit!

Så vet dere det :P hehe

1 kommentar: