onsdag 26. august 2009

3 fag = 1 fag?!

neida, det har ikke klikket for meg.
Det har seg nemlig slik, at nå, 2.året på videregående allmenn så må man velge tre valgfag. Jeg har da valgt Økonomistyring, Entrepenørskap og bedriftsutvikling og markedsføring og ledelse.
Som du kanskje skjønner så høres det ut som disse fagene passer bra sammen.
Det stemmer så utrolig godt, de handler alle om det samme! så da blir det som et fag bare på 15 timer i uken istedenfor tre fag på 5 timer.
HELDIGVIS liker jeg faget! haha

Ellers er skoledagene grei, men timeplanen sløkket men det har jeg fortalt før;)

om du går i 2. klasse i år, hvilke fag har du valgt eller hvilke linje går du? Passer fagene sammen?

2 kommentarer:

  1. Jeg har valgt 4 fag jeg:P har Biologi,IT,S matte og Geofag av alle ting! xD skjønner ikke hvorfor jeg har valgt det:P

    SvarSlett
  2. koffor 4?
    HAHA eg skulle egentlig ha realfag, men gadd iche likevell :P

    SvarSlett