mandag 31. august 2009

Mobilen min vill vist ikke..

.. at jeg skal stå opp tidsnok om morgenen!
For jeg er en av de mange som bruker mobilen som vekkerklokke. Jeg hadde en annen fin en som skremte meg opp av sengen hver morgen men den klarte jeg uheldigvis å drepe(Ops:P)

Anyway, jeg har mobilen på et tidspunkt slik at jeg kan ligge i et kvarter etter den ringte første gangen. Da finnes det en fantastisk knapp som heter utsett. den kan jeg da trykke på to ganger om alt går som det skal.
Det gjør det IKKE!
Mobilen min har nemlig funnet ut at når jeg i halvsøvne trykker på utsett, da slå den seg av! WHAT! den kan ikke slå seg av, den skal jo vekke meg igjen om 7 minutter!!!!!
Dette fører altså til at nesten hver morgen(om jeg ikke klarer å stå opp til første gangen den ringer da) så forsover jeg meg til mamma kommer å vekker meg, eller værre, om jeg er alene i huset, til jeg våkner av meg selv. huff huff...

Noen som har et lignende problem? eller der det bare generelt vanskelig å komme seg opp ommorgenen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar