tirsdag 25. august 2009

Hekta!

Det har seg slik at jeg er en veldig lettpåvirkelig person, jeg blir lett avhengig og hekta på ting. Jeg blir påvirket av reklame og stilig design. Jeg er en slik person som kan kjøpe en flaske med ukjent innhold bare fordi den var fin, jeg kan kjøpe de dyreste muffinsene bare fordi pakningen var stiligere enn på de andre.
Økonomisk? ikke noe særlig nei.

Jeg har heldigvis ikke blitt påvirket eller avhengig av røyk og snus o.l. HELDIGVIS sier nå bare jeg.

Anyway, det jeg er hekta på for tiden er faktisk ganske kreativt. Det har seg også slik at vanligvis så er Kreativt håndarbeid + Lynni = DÅRLIG PLAN! dette grunnet min fraværende evne til tålmodighet. Jeg lærte meg aldri å strikke eller tegne eller lignende. Det tar for LANG tid!
MEN, et stort MEN, Jeg er nå offisielt hekta på Macramè og scrapbokking!
Dette går fort, du ser framgang med en gang og det blir faktisk ganske fint!
Macramè er slike smykker som alle laget for sikkert ett år siden med store treperler O.L. Jada, jeg er sikkert litt sent ute, men jeg lager med hvite perler osv.. og synes det er kjempe kjekt. Jeg lager smykker, armbånd, hårbånd osv.. =D
Jeg har masse perler og trå og strikk i forskjellige farger!
Det blir flotte gaver og fint å bruke selv.
Det er noe jeg kan sitte med når jeg ser film, når jeg kjeder meg, når jeg bare hører på musikk.
Det kan virkelig anbefales!

Blir du lett hekta på ting? Kan du Macramè?
(Bilde opplastingen samarbeider ikke! ARG!)

3 kommentarer:

  1. Mulig å få "bestille" et armbånd eller noe?(A) haha, har ikke skjønt hvordan folk får til å lage de greine jeg:P

    SvarSlett
  2. Kan lære deg=D
    hehe har sikkert 20 armbånd eg bare har laget så det kan du få hehe :P menne om du vill ha en bestemt farge eller noe så gi meg en lyd så skal eg lage til deg =D hehe har turkis, svart, brun, hvit og vanlig hampetråd, og masse perler :D

    SvarSlett
  3. Konge!:D hadde vært digg med svart tråd og turkise eller grønne perler om du har:P

    SvarSlett