mandag 24. august 2009

Mandag

Mandag, mandag, den evige mandagen de aller fleste hater. Hvertfall morgenen.

Idag har det vertfall vært skoleåret 09 sin aller første mandag.
Min mandags timeplan er faktisk ikke så ille som jeg skal ha det til, men det er lenge å være på skolen i 8 timer...

Hvis du lurte så har jeg to timer markedsføring og ledelse, så to timer kristendom, to fritimer og sist entrepenørskap og bedriftutvikling.
det siste faget er spesielt kjekt =)

som du ser er det ikke så gale men man blir tydeligvis sliten av det fordi jeg har ligget som et slakt på sengen siden jeg kom hjem, nesten da :P

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor man blir så trøtt av skolen? det er ikke fysisk anstrengende akkurat, hehe. Eller det å finne kristendommen idag kan vell kalles det :P først opp i fjerde, så i femte, så ned i U og så opp i fjerde igjen :P Det skal ikke være lett altså :P

Anyway, da var skoleårets første mandag overstått, hvordan ser din mandag ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar