onsdag 2. september 2009

We are one in a pack!

var Nina sin kommentar da vi fikk vite om fisketuren og at det ikke var sikkert alle som ville fikk være med. En flott kommentar spør du meg :P

Uansett, idag var det fisketur som jeg nevnte igår, det var også piss regn og vi hadde ikke fiskelykke, verken Nina eller jeg.
Martin Haugen og lærerene derimot hadde fiskelykken med seg.

Etter kort tid var både Nina og jeg lei og vi søkte tilflukt i et forlatt skur(eller noe slikt:P) og spiste litt der før vi grilte pølser ute etterpå(det sluttet faktisk å regne!!!)

Alt i alt var det faktisk en veldig kjekk tur, men det var mye bilkjøring da(helt til romarheim) Idag kommer det tilogmed litt biler! =D litt dårlige noen av dem og man kan ikke forvente at man ser smashing ut når man har stått og fisket i piss regn! selv om Nina minner om Mary Poppins med paraplyen sin! =D




2 kommentarer:

  1. hahahahahhaaa.. ONE IN A PACK :D <3 elskverdige komentaren.. sånn skjer når dte kommer ting ut av kjeften uten at jeg får tenke først xD men men! det var en kjekk tur ass, bedre enn en viss annen tur! haha.. men ja.. jeg var drop dead gorgeous i dag ass!!

    SvarSlett
  2. ja kjempe søt! =D <3
    Vi liker utenktgjennomkommentarer =D=D
    Ja turen var desidert bedre enn en viss annen en !! haha =D

    SvarSlett