tirsdag 1. september 2009

skal vi seee....

hmm... hver dag dette evindelige spørsmålet, hva skal jeg blogge om idag.
Man går jo tom for ideèr etter hvert, hvertfall noen dager.

Så tenker du, du kan jo bare slutte å blogge hvis det er så vanskelig?
Men tingen er den, jeg liker jo å blogge, jeg liker å ha mange lesere selv om dere ikke er så flink å kommentere ;)
Jeg liker å skrive om alle de rare tingene inni hodet mitt, det er mange skal dere vite;) det er selvfølgelig ikke alt jeg kan skrive om, det blir for dumt osv :P haha

Men men idag kan jeg jo fortelle om litt forskjellig?

1. Det blir ikke begravelse på fredag... fordi de stygge kirkemenneskene har funnet ut at det går vist ikke :S aner ikke hvorfor.. huff.. hadde vært litt deilig å bare bli ferdig med alt det der.

2. I morgen skal jeg på fisketur med skolen!! =D det er egentlig tur-dag men så kunne man velge om man ville fiske istenfor. SELVFØLGELIG skulle jeg og Nina fiske istedet. Martin Haugen skal også + 21 til, fra forskjellige klasser. Jeg gleder meg faktisk selv om det kommer til å pissregne, most likely :P

3. I morgen har Ida bursdag og jeg har laget ferdig presang til henne idag. hun skal ha 80talls party på Fredag! Jeg gleder meg masse!!

Så vet dere det. Nå skal jeg legge meg ganske snart. Har lagt med hodepine og feber i hele dag men jeg NEKTER å bli syk!!! Gidder rett og slett ikke! haha

Men vi blogges i morgen, ønsk oss lykke til med fiskingen da? =D



Slenger med et merkelig bilde av meg og Iselinn fra i vår/begynnelsen av sommeren =)

2 kommentarer:

  1. weeeheee jeg gleder meg!!

    SvarSlett
  2. Begravelse??? Nå ble jeg veldig bekymret og redd her.. :S Kan du sende meg en melding? <3

    SvarSlett