lørdag 10. oktober 2009

nedlagt eller noe

Nå er jeg offisielt pisse lei av blogger.com!!!!
Kommer aldri inn, får aldri blogget og ting går helt i stå med denne bloggen! Det er ganske iriterende kan dere vell skjønne?

Det har seg også slik at når jeg først kommer inn på barelynni.blogspot.com så har jeg hatt null inspirasjon til å blogge. Jeg vet ikke hvorfor, det skjer egentlig ganske mye i livet mitt akkurat nå og jeg har mange tanker og formidle. Det er sikkert på grunn av at jeg får blogget så sjeldent at jeg har lite å blogge om?
Uansett, jeg vurderer å bare legge ned barelynni.blogspot.com og så konsentrere meg om sprettballen.blogg.no en stund, så kanskje jeg dukker opp igjen et annet sted om en stund. Det får vi ta som det kommer ;)

Anyway, vi sees på sprettballen.blogg.no ;)

- Lynni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar